lördag 3 juli 2010

Helt Oextremt

Kom just hem efter en barrunda me mycke VM fotboll... lite sugen på lite mat. Satte på spisen, fel platta visa de sig. Brandlarm på, grannar knacka dörr å en jävla massa rök... låg nån plastgrej där ju... Flashback från ägg grejen för nåra år sen. Ska kanske berätta den storien nån gång.

Har funderat på om att berätta om en av dom sjukaste månaderna ja upplevt... ja.. förra månaden va de. Har aldrig upplevt liknande nånsin... Har aldrig gått bättre för extremefood och aldrig sämre, plus att de har varit utomjordiska (Tyska) infiltrationsgrejer som hänt.
Får fundera på hur ja ska lägga upp storien. Nu börjar röken lägga sig här,,, tar mig en bärs å sen e e sova.
Va de lagom sär skrivning May a ?

/Mic k

2 kommentarer:

  1. Jag tänker inte läsa det här inlägget förrän jag är hemma eftersom jag inte har tid att rätta det nu. Vägrar. Stavkontroll m.m. när jag är hemma om ca 1½ om jag inte fastnar i öl på vägen. Det vore väl lyckligt?

    SvaraRadera
  2. Du... Mayorna... fastna i öl? Kan la aldrig ske i denna värld!

    SvaraRadera